неділя, 4 лютого 2018 р.

Із розряду "Ностальгія". Як усе починалось...

Старт моєї кар'єри в ІТ-розпочався кілька років тому, коли написав другові текст на сайт. Здавалось, нічого складного, але саме тоді, прийшла думка про копірайтинг. Буквально, наступного ж дня, було створено профілі у багатьох сайтах, що пов'язані з фрілансом. Маленькими темпами, виконуючи абсолютно прості завдання, прийшла пропозиція про курси HTML&CSS, про які, звичайно ж, відмовитись не міг. Це був перший крок до мрії, до бажаної цілі. Через два тижні посиленої підготовки, я спокійно міг наверстати нескладну сторінку та зрозуміти сутність веб-розробки...

Продовженням цієї саги, стала співпраця з одним інтернет-магазином, де я брав участь у якості контент-менеджера. Робота кипіла, я старався, намагався зробити усе якнайкраще, проте реальність була не такою, як міг собі подумати. Проблеми виникали на кожному кроці, починаючи від роботи з СМS, закінчуючи різницею між моїм баченням та замовника. Саме цей момент змусив відкрити очі та зрозуміти, шо нічого просто не буває.
Далі, свій шлях вдалось продовжити у невеликій ІТ-компанії...Ще рік тому, не міг і подумати, що опинюсь у цій сфері, але як бачимо, усе можливо. Прийшовши вперше в офіс, я не міг зрозуміти, які ролі у мене будуть та куди це може "занести" взагалі. Проте, усі мої хвилювання розбились на співбесіді, де мені повідомили, що навчання продовжиться у руслі SEO...(to be continued)

Немає коментарів:

Дописати коментар