суботу, 28 вересня 2019 р.

Про розвиток та роботу

Після тривалого періоду та мовчання у цьому блозі, вирішив написати дещо. З моменту останнього посту, пройшло немало часу та відбулось багато різноманітних речей - щось давало енергію і змушувало рухатись, щось - псувало настрій та змушувало задуматись.
Проте, все що сталось - мусило бути, тому ні каплі не зациклююсь і відпускаю.

Цей місяць (вересень) є 24-им в моїй діяльності як SEO-спеціаліста. За останній рік, без сумніву, я дуже виріс професійно. Дуже багато довелось вчити, взнавати, переступати через певні свої боязні та виходити на спілкування з багатьма людьми - від абсолютно нових в цій сфері і навчання з ними до знавців своєї справи. Було пройдено немало етапів, цих два роки були сильними та досить тяжкими, але я їх зміг пройти і стати тим, ким зараз є, хоч спереді ще не менш легкий шлях, проте я впевнений - що все вийде.

Я зміг зрозуміти одне - тільки досвід та постійна практика дадуть змогу досягти чогось у цій сфері. Вивчити теорію та говорити про просування і все, що стосується - неважко, набагато більшим кроком вперед є вміння застосовувати свої знання та аналізувати зроблені кроки. Стати тим, хто може вирішувати усі кроки за себе і за свою команду, тримати відповідальність за це, вміти відмовлятись від того, що не працює і акцентувати увагу на робочих інструментах.

За цей час, я розпочав першу справжню інвестиційну діяльність в те, що бачу перспективним. На цей час, у моїй власності є декілька проектів, кожен з яких є дуже важливим для мене. Так, вони поки далеко не є тим, чим можна похвалитись і тим, що про окупність поки не варто й говорити, проте - кожен з них - це мій власний досвід, плацдарм для випробовувань та ідей, те, що рухає мене, як спеціаліста своєї справи, вперед. І, я впевнений в кожному з них, в тому, що це дасть свій результат і змусить усіх, хто тут і зараз говорить про них з негативної сторони, задуматись про свої слова.