суботу, 2 березня 2019 р.

Давно сюди нічого не писав, причиною цього, напевно, була надмірна завантаженість та відсутність бажання та потрібних думок, щоб викласти у блог. Але цим постом відновлюю свою активність ведення блогу та постараюсь частіше викладати свої думки.
За період відсутності постів, відбулось немало змін у житті, способі мислення та змінились погляди на деякі речі. З часом ти починаєш розуміти реальну цінність кожного моменту, встановлювати пріоритети так, як потрібно тобі, а не хочуть цього люди(ловлю себе на думці, що над цим ще потрібно працювати).
Я зміг влаштувати собі невеликий "краш-тест" та побачив, що можу працювати на повну тільки тоді, коли мене не відволікають інші важливі моменти. Я можу викладатись на 200%, якщо зможу сам себе замотивувати. І мені не подобається, коли наді мною встановлюється якийсь контроль та коли мною намагаються маніпулювати. Тільки за умови повної свободи та вільного власного вибору, я досягаю свого, щоб не сталось. Я задоволений собою та своєю продуктивністю, а це - найважливіший показник.
Мотивація - штука складна та поки не можу прослідкувати чіткої залежності від багатьох особистих факторів, але в одному я все-таки впевнений. Найближчі до мене люди надають найбільше енергії. Кохана людина - в першу чергу. Інколи просто невистачає підтримки, щоб вийти на новий рівень у власній ефективності, але тепер це у мене є.
Тому, з чистою совістю через кілька днів вирушаю закордон, щоб змінити обстановку та відволіктись від буденності.

Немає коментарів:

Дописати коментар