понеділок, 31 грудня 2018 р.

Пройшло вже більше, ніж рік з того моменту, як я розпочав вести цей блог. За цей період, мушу сказати, що було маса подій, перемог та невдач, цікавих моментів та хвилюючих миттєвостей. Залишається кілька годин до завершення 2018-го року.
Без сумнівів, він був прекрасним.
Так, я витримав чимало проблем, мене спіткали невдачі там, де не міг і подумати. Проте. Я отримав масу цінного досвіду, переосмислив безліч речей та, врешті-решт, моє життя дуже змінилось.
Мені вдалось стартувати з власними проектами, над якими і далі продовжуватиму роботу, повернутись у своє захоплення, адже від себе не втечеш та зустріти ту людину, з якою бачу себе надалі.
Щиро вдячний своєму оточенню, адже я зрозумів, що навколо мене неймовірні люди. Захоплююсь Вами!
Як би це не було, але, я вірю, що 2019-ий буде ще потужнішим, особливо - в тому випадку, якщо досягну своїх півсотні цілей. А це навіть і не обговорюється.

Немає коментарів:

Дописати коментар